Міністерство закордонних справ України

Київ 17:34

Основні показники виконання паспорта бюджетної програми 1401110 «Фінансова підтримка забезпечення міжнародного позитивного іміджу України» за 2010 рік

ОСНОВНІ  ПОКАЗНИКИ

   виконання паспорта бюджетної програми 1401110 "Фінансова підтримка забезпечення міжнародного позитивного іміджу України" за 2010 рік  
 
Показники Одиниця Джерело Затверджено паспортом бюджетної Виконано за звітний період Відхилення
п/п виміру інформації програми на звітний період
      Загальний Спец. Разом Загальний Спец. Разом Загальний Спец. Разом
      фонд фонд фонд фонд фонд фонд
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Аналіз  використання бюджетних коштів за напрямками
1 Забезпечення координації МЗС діяльності міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у сфері формування міжнародного позитивного іміджу тис.грн   1000,0   1000,0 985,9   985,9 -14,1 0,0 -14,1
2 Забезпечення присутності України в міжнародному інформаційному просторі тис.грн   4400,0   4400,0 4366,4   4366,4 -33,6   -33,6
3 Виготовлення і поширення за кордоном сучасної презентаційно-іміджевої продукції тис.грн   2400,0   2400,0 2388,7   2388,7 -11,3   -11,3
4 Відшкодування поштових витрат і витрат,  пов"язаних з розповсюдженням за кордоном інформаційних матеріалів та доставкою матеріальних цінностей з а кордон тис.грн   200,0   200,0 0,0   0,0 -200,0   -200,0
  ВСЬОГО тис.грн   8000,0 0,0 8000,0 7741,0 0,0 7741,0 -259,0 0,0 -259,0
Аналіз виконання  результативних показників
1 продукту
1 Кількість осіб, що брали участь у соціологічних опитуваннях з метою визначення бачення іміджу України з боку вітчизняних громадян та сприйняття нашої держави іноземцями чол. План заходів 5000,0   5000,0 4000,0   4000,0 -1000,0   -1000,0
2 Кількість охопленої аудиторії позитивними публікаціями про Україну у провідних зарубіжних засобів масової інформації, у тому числі електронних тис.чол. План заходів 2500,0   2500,0 2500,0   2500,0 0,0   0,0
3 Кількість створених друкованих матеріалів про Україну іноземними мовами шт. План заходів 10002,0   10002,0 10000,0   10000,0 -2,0   -2,0
2 ефективності
1 Середні витрати на проведення соціологічних досліджень з метою визначення бачення іміджу України з боку вітчизняних громадян та сприйняття нашої держави іноземцями грн. Розрахунково 200,0     246,0     46,0 0  
2 Середня вартість охоплення зарубіжної аудиторії позитивними публікаціями провідних зарубіжних засобів масової інформації, у тому числі електронних грн. Розрахунково 1,8     1,8     0    
3 Середня вартість однієї одиниці презентаційно-іміджевої продукції грн. Розрахунково 240     239     -1    
3 якості
1 Відсоток реалізації запланованих на відповідний період заходів у рамках виконання МЗС завдань пов"язаних із фінансовим забезпеченням міжнародного позитивного іміджу України відс. Звітність 100     100          
 
Керівник фінансової служби       І.В.Ярош

МЗС в соціальних мережах

 

> Всі акаунти в соцмережах


 

 

 

 

10 facts on Russian military aggression against Ukraine

 

On Ukraine in English

 

Inform about your experience with Ukrainian consul

 

Let my people go

 

My Ukraine is project website

 

Top 5 Crimean news

 

Ukraine: Fight for Independence

 

Proof of Fakes