Міністерство закордонних справ України

3, Київ 23:59

Перелік документів для отримання електронного цифрового підпису

1. Заява про реєстрацію для отримання цифрового підпису в друкованому вигляді (заповнена на комп’ютері, роздрукована та підписана). Поля заяви, позначені жовтим кольором, є обов'язковими для заповнення.

2. Заява про реєстрацію для отримання цифрового підпису в електронному вигляді на USB-носії.  Поля заяви, позначені жовтим кольором, є обов'язковими для заповнення.

3. Ксерокопії паспорту з першої по шосту сторінку /(сторінки без відміток не потрібно подавати, роздруковані фотографії та скановані документи не приймаються)/, особисто підписані на кожній сторінці («Копія вірна» або «Згідно з оригіналом» та підпис).

4. Ксерокопія ідентифікаційного коду, особисто підписана («Копія вірна» або «Згідно з оригіналом» та підпис).

5. Згенеровані запити для активації ключа. Загалом повинно бути два файли (EU-Прізвище.p10, EU-KEP-Прізвище.p10). Генерацію треба проводити особисто вдома, або на іншому надійному комп’ютері згідно з інструкцією.

Звертаємо окрему увагу на те, що акредитований центр сертифікації ключів органів юстиції України не приймає до розгляду:

- неповні комплекти документів,

- копії, на яких відсутні мокрі підписи, а також документи тих осіб, у яких не вклеєні у паспорт громадянина України фотокартки при досягненні 25– і 45-річного віку.

 

У разі виникнення питань, просимо дзвонити на  телефон приймальні Департаменту персоналу МЗС +380 44 238 15 66 або надсилати електронною поштою на dp@mfa.gov.ua.