Оголошується конкурс (повторно) на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста (фінансові питання) Посольства України в Федеративній Республіці Нігерія на період довготермінового відрядження (до трьох років).
Кандидати мають відповідати таким вимогам:
1. Мати вищу освіту відповідного професійного спрямування („Бухгалтерський облік і аудит”, „Економіка”, „Фінанси”, „Фінанси і кредит”).
2. Мати досвід роботи з бухгалтерсько-фінансових питань (ведення касових операцій; ведення обліку матеріальних цінностей; складання бухгалтерських проведень, меморіальних ордерів; планування складання та виконання кошторису бюджетної установи;складання книги „Журнал-головна” в бюджетній сфері).
3. Мати стаж роботи за фахом на державній службі не менше 4 років чи стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 6 років.
4. Володіти державною мовою.
5. Володіти англійською мовою в обсязі, відповідному затвердженої професійно-орієнтованої програми навчання.
6. Мати необхідні професійні та ділові якості.
7. Мати необхідні навички роботи на комп’ютері (Word, Excel, Outlook Express, Power Point, вміння працювати зі спеціально розробленою для дипломатичних установ комп’ютерною програмою бухгалтерського обліку, програмами архівацій даних тощо).
8. За станом здоров’я можуть бути направлені у довготермінове закордонне відрядження.
9. За результатами спеціальної перевірки, проведеної відповідно до вимог Указу Президента України від 25.01.2012 року №33, можуть бути призначені на відповідну посаду.
Особи, які виявили бажання взяти участь у вищезазначеному конкурсі, мають звернутися із заявами та відповідними документами, перелік яких зазначений в рубриці „конкурс”, до Департаменту персоналу МЗС України.
Під час проведення конкурсу здійснюється перевірка рівня знань кандидатами законодавства України у формі іспиту, рівня володіння іноземними мовами, рівня фахової підготовки.
Останній строк подання пропозицій – 11.01.2013 року
За додатковою інформацією звертатись до Департаменту персоналу МЗС України: тел. 238-16-82.