21 березня 2012 року в Києві під головуванням Міністра закордонних справ України Костянтина Грищенка відбулося третє засідання Ради експортерів при МЗС України, в якому взяли участь керівники найбільших підприємств м’ясо-молочної галузі України: «Молочний альянс», «Мілкленд Україна», «Терра Фуд», «Глобіно», «Миронівський Хлібопродукт», «Аграрний холдинг Авангард», «Комплекс Агромарс» та інші.
Учасники засідання обговорили ситуацію з постачанням м’ясо-молочної продукції на ринок Російської Федерації та держав Митного Союзу, проблематику експорту м'ясо-молочної продукції на європейський ринок і перспективи співробітництва з Європейським Союзом, зокрема, в контексті створення зони вільної торгівлі.
Окрему увагу під час засідання було приділено можливостям виходу українських виробників м’ясо-молочної продукції на нові ринки збуту, у тому числі на ринки країн Азії (Індія, Китай), Близького Сходу (країни Перської затоки, Іран), Африки та Латинської Америки. Міністр запевнив, що МЗС України через закордонні дипломатичні установи надаватиме максимальне сприяння щодо виходу вітчизняних виробників на нові ринки збуту.
«Сьогодні, коли у вітчизняних виробників сільськогосподарської продукції існують складнощі на ринках наших сусідів із СНД, які до останнього часу були ключовими для збуту, Міністерство закордонних справ України може надати дієву та ефективну допомогу вітчизняним товаровиробникам м’ясо-молочної продукції у процесі диверсифікації експорту та пошуку нових ринків» - сказав Костянтин Грищенко.
За результатами засідання його учасники підписали Меморандум про взаєморозуміння щодо подальшого співробітництва та прийняли спільну заяву.
Довідково: Рада експортерів при МЗС України була створена 15 березня 2011р. На сьогодні до складу Ради входять провідні фінансово-промислові групи України, підприємства машинобудівної та м'ясо-молочної галузі України. За час існування Ради МЗС України отримало понад 60 конкретних звернень з боку українських підприємств щодо виходу на нові ринки збуту. За результатами опрацювання понад 20 українських компаній здійснюють кроки з виходу на нові ринки збуту у країнах Латинської Америки, Близького Сходу та Африки, відбувається постійний обмін інформацією між МЗС та підприємствами щодо перспективних напрямків співробітництва.