Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
Наказом Міністерства закордонних справ України від 24 грудня 2019 р. № 605 (зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21 січня 2020 р. за № 61/34344) затверджено Порядок розгляду звернень громадян у Міністерстві закордонних справ України, його представництвах на території України та закордонних дипломатичних установах України.
Надіслати листа на поштову адресу:
Міністерство закордонних справ України, Михайлівська площа, 1, м. Київ, 01018,
У зверненні має бути зазначено:
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
На електронну адресу [email protected]
В електронному зверненні має бути зазначено:
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику.
Якщо Ваше звернення стосується консульської тематики (питання громадянства, апостиль, легалізація, паспортні питання та ін.), просимо ознайомитися з додатковою інформацією.