• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
  • Français
  • Español
  • Português
  • العربية
Коментар Департаменту інформаційної політики МЗС щодо скарг українських туристів на те, що вони не можуть додзвонитися за екстреними номерами до дипломатичних і консульських установ у Туреччині
Опубліковано 19 червня 2014 року о 18:12

У зв’язку із публікаціями у вітчизняних ЗМІ скарг українських туристів на те, що вони не можуть додзвонитися за екстреними номерами до дипломатичних і консульських установ у Туреччині повідомляємо таке.

Інформація щодо проблемної ситуації, яка виникла із українськими громадянами на території Туреччини надійшла до Посольства України в Турецькій Республіці 14 червня 2014 року. Зокрема на адресу Посольства надійшло декілька телефонних звернень від громадян України щодо відмови турецьких готелів, в яких вони забронювали й оплатили відпочинок, поселяти зазначених громадян України.

Причиною таких дій турецьких готельєрів  стало неотримання від українських туроператорів коштів. Біля 80 українських туристів зіткнулися із зазначеною проблемою.

До розв’язання ситуації, що склалася, одразу ж підключилися співробітники консульського відділу Посольства України в Туреччині. Було задіяно можливості Почесного консульства України в Анталії. В терміновому порядку вдалося зв’язатися із представниками турецького компанії «Status Group», яка відповідала за забезпечення розселення зазначених українських туристів в турецьких готелях.

Було з’ясовано, що українські туристичні оператори вчасно внесли всі необхідні кошти до банку «OTP» для їх наступного переведення турецькій стороні. Однак, зазначений банк через операційні проблеми (збої в комп’ютерної мережі банку) не спромігся вчасно перевести всі необхідні кошти в Туреччину, а отже фактично залишив неоплаченим відпочинок українських туристів. Враховуючи, що 14 червня був вихідним днем, завершити процедуру переведення коштів не представлялося можливим.

В результаті досягнутої домовленості із адміністрацією низки турецьких готелів під надані Посольством гарантії турецька сторона прийняла рішення про оплату компанією «Status Group» вартості відпочинку українських туристів протягом двох днів (до першого робочого банківського дня) за власний рахунок до моменту надходження коштів з України. Окрім того, частина українських туристів самостійно оплатили відпочинок за власний кошт. В результаті, ввечері 14 червня 2014 року вдалося забезпечити заселення всіх громадян України в ті готелі, на відпочинок до яких вони прибули.  

16.06.2014 р. представники компанії «Status Group» повідомили про отримання коштів від банку «OTP». Цього ж дня кошти, які були сплачені громадянами України самостійно, були їм повернуті.

В результаті оперативного втручання представників Посольства України та Почесного консульства України в Анталіі 14 червня 2014 року всі туристи, у яких виникли проблеми, були розселені по готелях, а станом на 16 червня 2014 року вказана ситуація була вирішена повністю.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux