За повідомленням Посольства України в Турецькій Республіці, до дипустанови продовжують надходити звернення від громадян України, яких виселяють з турецьких готелів у зв’язку з ненадходженням оплати від компанії «Карія-Тур».
За сприяння Почесного консула України в Антальї, туристична компанія «Tez Tour» взяла на себе зобов’язання щодо поселення українських туристів, які опинились у вищевказаній ситуації. Зокрема, у випадку виникнення проблеми, громадяни можуть звернутися до уповноваженого при готелі представника «Tez Tour», який надасть їм допомогу у розселенні, організації трансферу, направленні до місцевого аеропорту.
За результатами проведених співробітниками Посольства переговорів та направлення офіційних звернень до Міністерства культури і туризму Турецької Республіки, Асоціації туризму Туреччини та Губернаторства провінції Анталья, турецькою стороною прийнято рішення щодо організації допомоги туристам – клієнтам компанії «Карія-Тур». Генеральною дирекцією культури і туризму Антальї дано розпорядження готелям, які функціонують у вказаному регіоні Туреччини, не виселяти з номерів туристів, які відпочивають або подорожують через «Карія-Тур», до дати їх повернення в Україну.
При Генеральній дирекції культури та туризму Антальї відкрито Центр з надзвичайних ситуацій (контактні номери телефонів: 0242 24 77 660; 0537 278 95 39), до якого, у разі потреби, також можуть звернутися громадяни України, які перебувають у Туреччині. Оператор цього Центру сприятиме українським туристам у вирішенні питань із розміщення в готелях.
Станом на 16.00 10 липня ц.р. усі українці, які звернулися до дипустанови та консульств України, розселені у місцях відпочинку.
Справа продовжує перебувати на особливому контролі у Посольстві України в Турецькій Республіці, Почесному консульстві України у м.Анталья та у Департаменті консульської служби.
***
За інформацією Посольства України в Турецькій Республіці, 08 липня ц.р. у провінції Анталія (Туреччина) українських туристів, які придбали путівки компанії «Карія-Тур», почали виселяти з готелів у зв’язку з незабезпеченням туристичним оператором оплати за заброньовані для громадян номери.
За дорученням МЗС України Посольство України в Турецькій Республіці та Почесне консульство України у м.Анталія надають всебічне сприяння нашим співвітчизникам з питань розміщення в готелях та, у разі необхідності, їх екстреного повернення на Батьківщину.
Станом на 22:00 за київським часом 09 липня ц.р. всі українські туристи, які звернулися до дипломатичної та консульської установ, були розміщені в готелях.
Крім того, Департамент консульської служби опрацьовує з Державною службою туризму та курортів Міністерства культури і туризму України та компанією «Карія-Тур» створення на курортах Туреччини пунктів допомоги, до яких громадяни України зможуть звернутися у разі виникнення проблем.
Водночас, з метою надання допомоги громадянам України, які потрапили у складну ситуацію в Туреччині, у Посольстві України в Туреччині відкрито цілодобову «гарячу лінію»: 0312 440 52 89 та 0312 441 84 42.
Справа перебуває на особливому контролі у Посольстві України в Турецькій Республіці, Почесному консульстві України у м.Анталія та у Департаменті консульської служби МЗС України.