ДКС та Посольством України у Гвінейській Республіці вживаються заходи щодо надання допомоги 9 громадянам України – членам екіпажу судна «Thiangui-701», які опинилися у скрутному становищі у Сьєрра-Леоне у зв’язку з неналежним виконанням судновласником своїх обов'язків.
За сприяння дипустанови 17 лютого ц.р. у повному обсязі було погашено заборгованість перед 13 українськими членами екіпажу судна «Thiangui-701». 26 лютого ц.р. зазначені моряки за сприяння МЗС повернулися в Україну.
Станом на сьогодні ще 9 наших співвітчизників зі складу екіпажу судна „Thiangui-701” очікують на розрахунок по заробітній платні. Незважаючи на неодноразові обіцянки судновласника, у т.ч. висловлені безпосередньо Посольству, на цей час заборгованість у сумі 142 829 дол. США залишається непогашеною.
Аналіз трудових контрактів, проведений Посольством, засвідчує, що документи підготовлені юридично неграмотно: без визначення компетентного суду, порядку врегулювання спорів, законодавства держави, що застосовуватиметься при їх вирішенні, тощо. Окрім цього, у контрактах відсутні реквізити сторін та нотаріальне засвідчення їх підписів. Від імені компанії «Sierra Fishing Company» документи підписані колишнім власником, який на даний час в компанії не працює. Нинішній же власник посилається на відсутність власного підпису й ухиляється від виконання зобов’язань, що значно ускладнює судові перспективи врегулювання ситуації.
У контексті опрацювання зазначеної справи 6 квітня ц.р. до м.Фрітаун було відряджено консульського працівника Посольства, який зустрівся з працівником Департаменту консульської служби місцевого МЗС та передав ноту з означеного питання від української дипмісії.
Також днями консульська посадова особа відвідала судно «Thiangui-701», де відбулася зустріч з капітаном та членами екіпажу. Команда забезпечується продуктами харчування, стан здоров’я моряків задовільний.
Посольство України в Гвінеї спільно з Посольствами України в Лівані та Великий Британії, а також Генконсульством України в Нью-Йорку опрацьовують можливі шляхи здійснення впливу на судновласника з метою виконання ним зобов’язань перед українськими моряками у Сьєрра-Леоне.