Посольство України в Арабській Республіці Єгипет інформувало, що 17 січня 2011 року відбулася зустріч заступника міністра туризму Єгипту Ашрафа Заазу з керівниками консульських відділів Посольств України, Російської Федерації, Білорусії, Вірменії, за участі представників компаній «Тез Тур», «Туртесс Тревел», «Травко».
Головною тематикою зазначеної зустрічі, організованої за ініціативи Посольства України в Каїрі, було питання покращення рівня безпеки при здійсненні перевезень туристів у Єгипті.
Зокрема, А.Заазу повідомив, що Міністерство туризму Єгипту, занепокоєне збільшенням випадків ДТП за участі туристичних автобусів, і на даний час вживає усіх необхідних заходів для підвищення рівня безпеки автобусних перевезень. Так, він зазначив, що єгипетська сторона здійснила аналіз ситуації з ДТП та зробила висновок, що дорожні інциденти, як правило, трапляються через погане керування транспортним засобом водіями, поганий стан автобусів та доріг. З огляду на це, Єгипет наразі активно вивчає практику зарубіжних країн з метою запровадження найближчим часом більш жорсткої системи контролю автобусних перевезень.
Серед першочергових заходів, які планує запровадити Мінтуризму Єгипту, є: обов’язкове обладнання автобусів системою GPS (глобального позиціювання); введення обов’язкового тестування та тренінгу водіїв; підвищення вимог до рівня їх освіти; запровадження контролюючих заходів для запобігання наднормової роботи, що спричиняє перевтомлення водіїв; контроль на наявність у крові водіїв алкоголю чи наркотиків; введення в дію підвищених нормативів безпеки до технічного стану автобусів; удосконалення системи ліцензіювання туристичних перевізників; введення більш жорсткої системи штрафування за порушення законодавчих актів у сфері туризму та ін.
За твердженням А.Заазуа, зазначені нововведення будуть введені в дію у березні 2011 року.
У свою чергу на засіданні консульський співробітник Посольства України в Арабській Республіці Єгипет звернув увагу присутніх на наявність проблем з отриманням оперативної інформації щодо інцидентів, характеру та тяжкості заподіяної шкоди туристам, місця, куди їх доставляють та ін. Зокрема, задекларований єгипетською стороною «Call centre» фактично не працює, водночас немає іншого джерела в Міністерстві туризму Єгипту, де можливо було б оперативно отримати інформацію. Зазначене зауваження було прийняте до уваги заступником міністра, а присутнім було надане запевнення, що ближчим часом Міністерство туризму Єгипту розгляне шляхи покращення ситуації з оперативністю обміну інформацією з дипломатичними місіями.