Протягом поточного місяця до МЗС надійшли численні звернення громадян України зі скаргами на діяльність ТОВ ”Балкан Тревел”, м.Київ, та проханнями надати допомогу у розв’язанні ситуацій, що складалися довкола відправлених зазначеним підприємством до Болгарії груп українських туристів, у т.ч. дітей.
Основними причинами претензій громадян України до ТОВ ”Балкан Тревел” були: розміщення в інших, ніж попередньо обумовлених, готелях з незадовільними умовами перебування та харчування; неповне відшкодування понесених у цьому зв’язку збитків; ненадання транспортного забезпечення для повернення в Україну тощо.
Так, група з 45 дітей та 12 дорослих, яка уклала угоди на туристичне обслуговування з ТОВ ”Балкан Тревел”, 30.06.2012 р. була без будь-яких пояснень доставлена до раніше необумовленого готелю, де туристам було запропоновано розташуватися в необлаштованих приміщенням поруч з незавершеним будівництвом та без огорожі, що могло б бути небезпечним для дітей.
6.07.2012 р. інша група українських дітей у складі 37 осіб, відправлена ТОВ ”Балкан Тревел” до Болгарії, опинилася у подібній ситуації.
12.07.2012 р. до МЗС звернувся представник ще однієї групи з 27 громадян України, з яких 8 – малолітні діти, та повідомив, що група не може виїхати після відпочинку в Україну через невиконання ТОВ ”Балкан Тревел” зобов’язання забезпечити повернення у визначений договором термін.
Інформація про зазначені випадки була доведена МЗС до відома Держтуризмкурорту та МВС України з проханням провести контрольну перевірку щодо додержання ліцензійних умов провадження тур операторської діяльності ТОВ “Балкан Тревел”, а також вжити відповідних заходів реагування.
У контексті консульського супроводу зазначених ситуацій МЗС та Генеральним консульством України у Варні було вжито заходів з метою надання необхідної допомоги членам зазначених туристичних груп під час перебування у Болгарії, вирішення питань щодо їх розміщення у готелях та перевезення в Україну.
На цей час за сприяння МЗС всі українці повернулися на Батьківщину.