• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
  • Стара версія
Дмитро Сенік: Український бізнес вже зараз може скористатися багатомільярдними можливостями в США
Опубліковано 03 листопада 2020 року о 21:01

3 листопада відбувся онлайн-брифінг «Україна - США: Перспективи та особливості виходу українських компаній на американський ринок». Захід організувала Рада експортерів та інвесторів при МЗС України (РЕІ). Участь у брифінгу взяли заступник міністра закордонних справ (CDTO) Дмитро Сенік, Посол України в США Володимир Єльченко, керівники генеральних консульств України в Нью-Йорку, Сан-Франциско та Чикаго, а також близько 30 представників українського бізнесу.

Заступник міністра Дмитро Сенік зазначив, що США є імпортером товарів та послуг номер один у світі. «Ціна виходу на американський ринок є високою, але і перспективи вражаючі. Цікава деталь - у 2019 році експорт українських послуг до США склав 1,2 млрд. дол. і перевищив експорт українських товарів до США на 100 млн. дол. Завдання МЗС – допомогти бізнесу зберегти цю позитивну тенденцію у контексті експорту послуг і наростити обсяги експорту українських товарів до США», - розповів дипломат.

Дмитро Сенік наголосив, що український бізнес може використовувати вже створені можливості преференційного режиму для експортерів в рамках Генералізованої системи преференцій США (ГСП). За його словами, продукція, що підпадає під безмитний режим ввезення в рамках ГСП, включає широкий асортимент сільськогосподарських та промислових товарів. «У 2019 році Україною у рамках ГСП було експортовано товарів на сумму 54,8 млн. дол. Для порівняння, американський імпорт в рамках ГСП з Грузії склав 112 млн. дол., а з Тайланду - 4,8 млрд. дол.», - зазначив заступник міністра. 

Він також додав, що Україна як підписант Угоди про державні закупівлі СОТ (The Agreement on Government Procurement (GPA)) має доступ до ринку державних закупівель Сполучених Штатів, обсяг якого складає близько 300 млрд. дол. на рік.

Під час брифінгу дипломати надали детальну інформацію про ці та інші можливості для українських експортерів, зокрема практичні рекомендації щодо виходу на американський ринок компаніям харчової промисловості. Учасники почули цінні поради та рекомендації, обговорили перспективи співпраці та розширення можливостей присутності на ринку США.

Дмитро Сенік привернув увагу представників бізнесу до того, що зовнішньополітичне відомство України розглядає дипломатичну підтримку вітчизняних експортерів як один із пріоритетів. «Двері наших диппредставництв для вас відкриті, а дипломати готові допомагати вам виходити на нові ринки й просувати українську продукцію», - підкреслив заступник міністра. 

Нагадаємо, що з метою просування вітчизняної продукції на іноземні ринки Рада експортерів та інвесторів при МЗС України (РЕІ) проводить регулярні онлайн-брифінги за участі послів України та представників українського бізнесу.



Більше за темою
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux