• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
  • Français
  • Español
  • Português
  • العربية
МЗС очікує зростання українського експорту до Республіки Корея на 20% у 2020 році
Опубліковано 25 листопада 2020 року о 15:24

24 листопада відбувся онлайн-семінар для українського бізнесу «Перспективи українського експорту до Південної Кореї у світлі змін споживацького ринку під впливом COVID-19», організований посольством України в Республіці Корея, Корейською асоціацією імпортерів (KOIMA) та Радою експортерів та інвесторів при МЗС України (РЕІ). У семінарі взяли участь заступник міністра закордонних справ (CDTO) Дмитро Сенік, посол України в Республіці Корея Олександр Горін, почесний Консул України в Республіці Корея Кім Хі Джун та президент KOIMA Хонг Кванг-Хі. 

Учасники обговорили останні тенденції розвитку українсько-корейської торгівлі. Товарообіг щорічно зростає, наразі найбільш динамічним товаром є українське зерно: його доля в українському експорті щорічно збільшується як у відсотках (з 53,6% до 85,9% за останні 3 роки), так і в грошах (з 176 до 280 млн доларів США за останні 3 роки). За прогнозом посольства України в Республіці Корея, за результатами 2020 року Україна вирівняє сальдо у торгівлі з цією країною, а експорт, попри COVID-19, зросте на 20%. 

ТОРГІВЛЯ УКРАЇНИ ТА РЕСПУБЛІКИ КОРЕЯ У 2018-2020 РОКАХ

 

2018

2019

2020 (9 місяців)

Товарообіг

$ 764 млн. 

$ 831 млн. 

$ 669 млн. 

Експорт з України

327,4 млн дол. США

зростання +6,1%

375,9 млн дол. США

зростання +14,8%

327 млн дол. США

зростання +44,2%

Імпорт в Україну з РК

436,6 млн дол. США

зростання +35,8%

455,9 млн дол. США

зростання +4,4%

342 млн дол. США

зростання +5,7%

Сальдо

-109,2 млн дол. США

-80 млн дол. США

-15 млн дол. США

Джерело: Державна служба статистики України

Як зазначив посол України в Республіці Корея Олександр Горін, корейський ринок харчових продуктів є надзвичайно конкурентним, проте перспективним для українських виробників. Зокрема, цікавим є ринок різноманітних соусів, адже корейці традиційно вживають їх у великій кількості на додачу до рису. Також серед корейців дедалі популярнішими стають європейські продукти: наприклад, дуже активно розвиваються мережі кафе з випічкою. 

Представник Корейської асоціації імпортерів розповів про місцевий споживчий ринок. Оскільки Корея практично взяла під контроль поширення COVID-19, а також мала можливість виділити державну допомогу на кожне домогосподарство, споживчий ринок за обсягами майже не змінився, порівняно з 2019 роком. У той самий час, деякі зміни у вподобаннях корейців все ж відбулися: онлайн-торгівля зросла на 10%, порівняно з 2019 роком. Змінилася і структура онлайн-торгівлі: якщо у 2019 році доставка харчів та напоїв була на 4-му місці, то у 2020 вже на 1-му, а доставка готової їжі вийшла з 7-го на 3-тє місце. 

Учасникам семінару також була презентована інтегрована електронна система KONEPS, через яку здійснюються всі закупівлі корейськими органами центральної і місцевої влади, а також державними підприємствами. Іноземним компаніям для участі в тендерах необхідно пройти процедуру реєстрації. 

Цей семінар став черговим елементом розвитку економічного напрямку в роботі МЗС. «У новій реальності COVID-19 ми намагаємось максимально сприяти двосторонній торгівлі з нашими партнерами та підтримувати український бізнес у пошуку шляхів на зовнішні ринки. Це – найважливіше завдання, яке сьогодні стоїть перед МЗС України у сфері економічної дипломатії. Тому ми запроваджуємо нові інструменти взаємодії та співпраці в рамках Ради експортерів та інвесторів при Міністерстві, такі як онлайн-зустрічі та конференції», – зазначив заступник міністра Дмитро Сенік.

Довідково: Рада експортерів та інвесторів при МЗС України (РЕІ) – майданчик, на якому МЗС акумулює інформацію про інвестиційні та торговельні можливості з усього світу, а також сприяє налагодженню ділових контактів між українськими експортерами та імпортерами за кордоном. У практичному плані роботи РЕІ запроваджено механізм опрацювання звернень вітчизняних компаній щодо просування їх продукції та пошуку партнерів на іноземних ринках із використанням можливостей економічних відділів у складі закордонних диппредставництв.

Більше за темою
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux