За результатами співпраці МЗС, Держпродспоживслужби, Посольства України в Канаді та Посольства Канади в Україні у грудні цього року для українських виробників м’яса птиці та продуктів з нього відкрито ринок Канади.
Відповідна робота розпочалася ще в 2019 році, коли представники канадського CFIA провели інспектування системи державного контролю за виробництвом на українських підприємствах.
Перелік українських компаній, які відтепер мають право експортувати м’ясо птиці та продукти з нього до Канади, додано до бази даних CFIA. На офіційному вебпотралі CFIA опубліковано вимоги щодо ввезення м'ясних продуктів з України до Канади.
Ще одним іноземним ринком, який відкрився для українських компаній у грудні цього року за сприяння МЗС і Держпродспоживслужби, став ринок Туреччини для експорту рибних продуктів. Форма відповідного сертифіката вже розміщена на офіційному вебпорталі Держпродспоживслужби в розділі «Міжнародне співробітництво», рубрика «Сертифікати на експорт з України».
Довідково:
Сприяння відкриттю нових ринків збуту – один з пріоритетів діяльності МЗС, у тому числі у рамках роботи Міжнародної платформи економічної дипломатії “Nazovni”, яка під час війни стала ефективним цифровим механізмом економічної дипломатії та допомоги українським експортерам у виході на світові товарні ринки.
Nazovni поєднує зусилля дипломатів та українських підприємців у просуванні експорту: експортер отримує кваліфіковану консультацію починаючи від підготовки експортної пропозиції до здійснення безпосередньо експортно-імпортних операцій. Nazovni надає можливість прямої комунікації в реальному часі у форматі “система органів дипслужби - експортер”. Посилання на платформу - www.nazovni.online.